Kifogáskezelés
nyílt tréning
Kifogáskezelés
Éljen a kifogás! Sokkal jobb, mint az elhallgatott, el nem mondott ellenvetés.
Tréningen a következőkben tudsz fejlődni:
• Megérteni a kifogások hátterét,
• Nem félni, hanem inkább kihívásként tekinteni ezekre a néha feszültségteljes helyzetekre,
• Megtanulni és alkalmazni a befogadó kifogáskezelés módszerét.
Milyen kompetenciákat sajátíthatsz el?
• Aktív figyelem – kérdezéstechnika
• Meggyőzés technika
• Kifogás kezelés
Gyere el, ha…
• Félsz az ügyfelek kifogásaitól,
• Feldühítenek az ügyfelek ellenvetései,
• Ha még magabiztosabban és profibban szeretnéd kezelni ezeket a nehéz helyzeteket.
Tréning időpontok:
1 nap
Ezt a programot kellő számú jelentkező esetén újra behirdetjük!
Kérjük, jelezd érdeklődésedet, írj nekünk: info@htconsulting.hu .
Az időpontot, megfelelő számú érdeklődő esetén a jelentkezőkkel koordináljuk.
Vezetésfejlesztés
Flow Management Akadémia (FMA)
Készségfejlesztés
Trénerképzés 3D - átfogó trénerképzés
Kincsesláda – tréneri és oktatói technikák fejlesztése
Személyes hatékonyság
Tudatos jelenlét a munkahelyen
Growth mindset – a fejlődő szemléletmód
Ügyfélkezelés
Aktív figyelem – fókuszban az ügyfél
Tehetségmenedzsment
Programs in English
Kifogáskezelés
Éljen a kifogás! Sokkal jobb, mint az elhallgatott, el nem mondott ellenvetés.
Tréningen a következőkben tudsz fejlődni:
• Megérteni a kifogások hátterét,
• Nem félni, hanem inkább kihívásként tekinteni ezekre a néha feszültségteljes helyzetekre,
• Megtanulni és alkalmazni a befogadó kifogáskezelés módszerét.
Milyen kompetenciákat sajátíthatsz el?
• Aktív figyelem – kérdezéstechnika
• Meggyőzés technika
• Kifogás kezelés
Gyere el, ha…
• Félsz az ügyfelek kifogásaitól,
• Feldühítenek az ügyfelek ellenvetései,
• Ha még magabiztosabban és profibban szeretnéd kezelni ezeket a nehéz helyzeteket.
Tréning időpontok:
1 nap
Ezt a programot kellő számú jelentkező esetén újra behirdetjük!
Kérjük, jelezd érdeklődésedet, írj nekünk: info@htconsulting.hu .
Az időpontot, megfelelő számú érdeklődő esetén a jelentkezőkkel koordináljuk.
Vezetésfejlesztés
Flow Management Akadémia (FMA)
Készségfejlesztés
Trénerképzés 3D - átfogó trénerképzés
Kincsesláda – tréneri és oktatói technikák fejlesztése
Személyes hatékonyság
Tudatos jelenlét a munkahelyen
Growth mindset – a fejlődő szemléletmód
Ügyfélkezelés
Aktív figyelem – fókuszban az ügyfél
Tehetségmenedzsment
Programs in English
Tréningen a következőkben tudsz fejlődni:
• Megérteni a kifogások hátterét,
• Nem félni, hanem inkább kihívásként tekinteni ezekre a néha feszültségteljes helyzetekre,
• Megtanulni és alkalmazni a befogadó kifogáskezelés módszerét.
Milyen kompetenciákat sajátíthatsz el?
• Aktív figyelem – kérdezéstechnika
• Meggyőzés technika
• Kifogás kezelés
Gyere el, ha…
• Félsz az ügyfelek kifogásaitól,
• Feldühítenek az ügyfelek ellenvetései,
• Ha még magabiztosabban és profibban szeretnéd kezelni ezeket a nehéz helyzeteket.
Tréning időpontok:
1 nap
Ezt a programot kellő számú jelentkező esetén újra behirdetjük!
Kérjük, jelezd érdeklődésedet, írj nekünk: info@htconsulting.hu .
Az időpontot, megfelelő számú érdeklődő esetén a jelentkezőkkel koordináljuk.
Vezetésfejlesztés
Flow Management Akadémia (FMA)
Készségfejlesztés
Trénerképzés 3D - átfogó trénerképzés
Kincsesláda – tréneri és oktatói technikák fejlesztése
Személyes hatékonyság
Tudatos jelenlét a munkahelyen
Growth mindset – a fejlődő szemléletmód
Ügyfélkezelés
Aktív figyelem – fókuszban az ügyfél
Tehetségmenedzsment
Programs in English
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!

E-mail cím: