Ami a szlogenünket illeti

Zala Ákos | a HTC ügyvezetője

Zala Ákos | a HTC ügyvezetője

Ami a szlogenünket illeti

 

Merj fejlődni! Amikor az arculatunkat a cég 30 éves fennállása alkalmából megújítottuk, akkor született ez az új szlogen és azonnal beleszerettünk!

Az üzenet világos, avagy? Fejlődni azt kell. A fejlődéshez pedig mersz is kell, mert állapotváltoztatást jelent: közismert pszichológiai tény, hogy sokszor egy rossz állapot felszámolása is sokáig húzódhat, mert ha nem egyértelműen sokkal jobb, amibe belemennénk, a meglevő legalább biztos – így képesek vagyunk a pocsék helyzetben is inkább megmaradni, csak nehogy a bizonytalan felé kelljen lépni… Üzenet tehát ügyfeleinknek; reméljük vonzó állásfoglalás reménybeli ügyfeleinknek és egyenes üzenet résztvevőinknek.

Aztán ez a kis szlogen elkezdett elszemtelenedni. Elkezdett visszabeszélni. Merünk mi, mint HTC eléggé fejlődni? Azt már megtapasztaltuk, hogy ügyfél-kihívásoknak való megfelelési motivációnk hatására szuper dolgokat tudunk alkotni. De alkotunk-e újat, csak azért, hogy fejlődjünk, hogy egy magunknak felállított magasabb mércének megfeleljünk?

Nos, ez itt a HTC blogja, nem fogom azt írni, hogy nem. De azt azért bevállalom, hogy nem eleget. Szóval beszélj csak hozzánk, érdeklődj bátran kis szlogen: mersz te is fejlődni, kedves HTC?

És te kedves blog-olvasó? Ha mersz – gratulálok. Ha még mindig itt vagy, hadd segítsek neked egy meglepetéssel…csak lepj meg engem azzal, hogy megírod „kedves Ákos, olvastam a blog-cikkedet…” (akos.zala@htconsulting.hu)

Merj fejlődni!