Kompetenciamenedzsment 3 az 1-ben
FELMÉRÉS, FEJLESZTÉS, VISSZAJELZÉS
Elég-e önmagában egy tréning a munkatársaink, vezetőink fejlesztésére?
Ha már fejlesztünk melyik készségekre helyezzük a hangsúlyt?
Mit tegyek, ha a kollégáim nem befogadók a visszajelzésekre, vagy nem működik a cégen belül formális és hatékony visszajelzés?
Hogyan tudom mérhetővé tenni a kollégáim fejlődését?
Melyek azok a viselkedési mutatók, amelyek megfigyelhetők a munkahelyen, amelyekkel a kompetenciák jól definiálhatók?
Ezek azok a kérdések, amikkel megbízóink többször is megkeresnek bennünket és megadtuk rá a válaszokat, de eddig megosztottan, több részletben. Egy ügyfelünk gondolata mentén jött létre a koncepció, hogy mindezt valósítsuk meg egyben.
De hogyan?
- Egy részletes előkészítést követően,
- 2 napos program keretében a
- HTC tanácsadóinak a vezetésével
- A cég 8-10 munkatársának a részvételével
- Egyben valósítunk meg egy kompetenciákat felmérő, fejlesztő és visszajelző programot
A program eredményeképp cégének vezetői, szakértői:
Fejlődnek: készségeik, képességeik, gondolkodásuk tényleges változáson megy át
Felmérjük, hogy az adott kompetenciában számszerűsíthetően hol állnak, melyek az erősségeik, miben kell változniuk
Professzionálisan visszajelezzük írásban és / vagy szóban a programban megfigyelt indikátorokat
Milyen területeken érdemes a Kompetenciamenedzsment 3 az 1-ben programot alkalmazni?
- Kommunikáció
- Problémamegoldás
- Konfliktuskezelés
- Tárgyalási készségek
- Döntéshozatal
- Motiváció
- Kreativitás
- Stratégiai gondolkodásmód
További információkért keresse munkatársainkat a kompetenciamenedzsment@htconsulting.hu címen
Hogyan lehet elkezdeni egy prezentációt?
Zala Ákos | a HTC ügyvezetője Zala Ákos | a HTC ügyvezetője A prezentációknál az első benyomás döntő lehet. A bevezetés célja, hogy figyelmet keltsen a téma és az előadó iránt, és hogy a hallgatóságot felkészítse az információk befogadására. Rövid köszöntéssel, és ha...
Hatékony tanulással a jövőbiztos szervezetekért – ingyenes szakmai rendezvény
Hogyan tanulunk valójában? Mi kell ahhoz, hogy hatékony tanuló szervezetet építsünk? Ma már evidens, hogy az élethosszig tartó tanulás a gyorsan változó körülmények között saját karrierépítésünkben és munkatársaink fejlesztésében is kulcsfontosságú képesség. De mit is...