Megérkezett az essentials e-learning!
A szervezetek innovációs problémái nem szektorspecifikusak
A londoni Video Arts által kidolgozott termék a népszerű Essentials család részét képzi, ennek megfelelően minden témánál egy-egy rövid, humoros kisfilm indítja el a gondolatmenetet. A frappáns, vizuális tartalomrésznek köszönhetően emlékezetesebbé válik az elméleti tartalom, ami megkönnyíti a hétköznapi helyzetekben való alkalmazást is
A filmekhez hasonlóan, az e-learning kurzusok is 4 fő témában elérhetőek:
- Munkahelyi készségek,
- Menedzsment készségek,
- Ügyfélszolgálati készségek és
- Leadership készségek
Minden kurzus több kisebb leckéből tevődik össze, a leckék pedig egy kisfilmből, rövid elméleti bevezetőből, gondolkodtató, illetve tesztkérdésekből épülnek fel. Ez egyrészt lehetővé teszi, hogy bármikor megszakítsuk a folyamatot, és később folytassuk onnan, ahol abbahagytuk; másrészt pedig nyomon követhetővé teszi a tanulási folyamatot, illetve ez a felépítés lehetővé teszi a megszerzett tudás ellenőrzését is.
A felhasználói élményt a HTML fájl dizájn is támogatja, mely által a kurzusok minden típusú eszközön jól mutatnak – legyen az laptop, tablet, vagy telefon!
A kisfilmek angol nyelven magyar felirattal tekinthetők meg.
Az Essentials e-learning kurzusok jelenleg az alábbi témakörökben érhetők el:
MANAGEMENT ESSENTIALS
eLearning Course | Videos |
Advising the customer | Knowing your stuff |
Showing them the benefits | |
Finding out what they want | |
Getting into their head | |
After sales | Company and product loyalty |
Team and customer loyalty | |
Communicating effectively | Using your voice effectively |
Questioning techniques (part 1) | |
Questioning techniques (part 2) | |
Customer types | Mr Chatty |
Mr Rude | |
Mrs Arrogant | |
Mrs Picky | |
Customers on the phone | Agreeing actions |
Controlling the call | |
First impressions on the phone | |
First impressions | A human touch |
Dropping your emotional baggage | |
How not to approach people | |
STANCE | |
Online customers | Email and web chat |
Social media and the customer | |
Social media and you | |
Service for sales | Discovering their needs |
Storytelling | |
Dealing with objections | |
The power of behaviour | Behaviour breeds behaviour |
Behaviour can help or hinder | |
Choosing your behaviour | |
When things go wrong | Asking the right questions |
Getting to a solution | |
Listening to the customer |
LEADERSHIP ESSENTIALS
Mindezek pedig nem szektorspecifikus problémák – derült ki több esettanulmányból is. Hiszen az innovációs kultúra, az ötletekre nyitott szervezet megteremtése kapcsán éppúgy nehézségekkel néz szembe a Miskolci Egyetem, mint a vasúti fékrendszerekkel foglalkozó Knorr-Bremse vállalat, vagy akár az Orange Romania mobilszolgáltató cég. Igaz, a végeredmény más lesz – van, ahol konkrét termékfejlesztések születnek, máshol a szolgáltatások vagy a hr-rendszer újul meg –, de az oda vezető innovációs út nagyon hasonló téglákkal van kikövezve.
35 évesek lettünk!
1989 november 30-án került aláírásra a Human Telex Kft. társasági szerződése. 1990-ben a cég meghirdette első nyílt tréningprogramját, 1991-ben pedig leszerződött a világ egyes számú tréningfilm gyártójával, a Video Arts-szal. 2000 óta a korábbi üzletág...
Áttekintés a szervezeti kultúra fogalmáról – annak legismertebb képviselőitől
Pászner-Kopácsi Júlia | Junior tanácsadó Pászner-Kopácsi Júlia | Junior tanácsadó A szervezeti kultúra ma már meghatározó szerepet játszik a vállalatok hosszútávú sikerében és teljesítményében. Az elmúlt évtizedekben különböző modellek és elméletek...