Immár a HTC palettáján az eredeti DISC

A DISC a világon legszélesebb körben használt személyiség-tipológia. Magyarországon különböző (jobb és rosszabb, illegális, féllegális és legális) verziói jelen vannak a kilencvenes évek második fele óta. De most, a bécsi székhelyű európai disztribútorral (Kaiblinger & Partner) történő megállapodásunk keretében megérkezik az eredeti jogtulajdonos, amerikai Wiley cég DISC eszköztára.

A DISC-ről dióhéjban: a betűszó a domináns, befolyásoló, stabil és lelkiismeretes (szabálykövető) szavak angol megfelelőinek kezdőbetűiből született. A megfigyelhető viselkedésjegyek alapján segít beazonosítani, tudatosítani, hogy ki melyik kategóriába tartozik.

A tipológia alaptípusa magyar nyelven is elérhető. A legújabb fejlesztések – EVERYTHJING DISC termékcsalád néven – angol nyelven érhetők el és az úgynevezett adaptív kérdőívek pionírjai. Ezen kérdőívek a kezdeti válaszok alapján változtatják a kérdésbankból a felteendő kérdéseket, a minél pontosabb kép érdekében; ezen túlmenően elképesztő mélységű csoport-leltárt és kapcsolati leltárt is kínálnak.

9 tanúsított tanácsadónkkal egyedülálló DISC felhasználóvá kívánunk előlépni.

A termékcsalád a HTC fejlesztési folyamatainak részeként és önállóan is elérhető.
Érdeklődj az info@htconsulting.hu -n keresztül, vagy hívd irodánkat.

Hogyan lehet elkezdeni egy prezentációt?

Hogyan lehet elkezdeni egy prezentációt?

Zala Ákos | a HTC ügyvezetője Zala Ákos | a HTC ügyvezetője A prezentációknál az első benyomás döntő lehet. A bevezetés célja, hogy figyelmet keltsen a téma és az előadó iránt, és hogy a hallgatóságot felkészítse az információk befogadására. Rövid köszöntéssel, és ha...