Szimulációs játékok
A hálózat csapdája
Leírás:
A feladat várható eredménye:
Eszközünkkel a résztvevők hálózaton belüli problémafelismerése és a megfelelő megoldási javaslatok fejlesztése érthető el. Emellett segíti a kommunikáció és kölcsönös támogatás szükségességének tudatosítását az ügyfél/szolgáltató hálózaton belül.
A feladat várható eredménye az ügyfél/ellátó hálózatok dinamikájának megértése.
Mely területeken célszerű alkalmazni?
- Ahol az ügyfél/szolgáltató kapcsolatokat hatékonyabbá kell tenni.
- Ahol az alkalmazottaknak több felelősséget kellene vállalniuk az ügyfélkapcsolatokban.
- Ahol az üzleti hálózatok dinamikáját be kell mutatni.
- Ahol az ügyfél-centrikus csapatmunkát értékesnek ítélik.
- Ahol a hálózati problémákat fel kell tárni és meg kell oldani.
Szerző:
Future Factory
Ár:
Befejezetlen kérdések
Leírás:
Az egyik befejezetlen kérdés így hangzik: Ki volt a legjobb … akivel találkoztál, és akitől megtanultad, hogy milyen a …? A kérdésben két kipontozott rész található. Ez azt jelenti, hogy te, a munkatársaid, a csoport tagjai, vagy a tréningen résztvevők kiválaszthatják és beilleszthetik az adott helyzethez és kapcsolathoz leginkább illeszkedő szavakat.
A Befejezetlen kérdések négy részből áll: tömör kérdések, intenzív kérdések, „ismerj meg” kérdések és befejezetlen visszajelzések.
Ár:
Értékkártya (kártyacsomag)
Leírás:
Eszközünk elgondolkodtató és irányt adó segítséget nyújt az értékek és normák megbeszéléséhez. A játék lényege az alábbi kérdés egyéni megválaszolása: Mit gondolok én egyénileg (vagy mi, mint csapat/szervezet) arról: mi lenne a helyes cselekedet? Ezt követően: Milyen hatással lesznek az általam kiválasztott értékek a mindennapi cselekedeteimre? A körvonalazódó értékek és normák ezáltal kézzelfoghatóvá válnak.
Ár:
I-kártya
Leírás:
A játék célja, hogy véleménycserét kezdeményezzen, melynek során a résztvevők a kommunikációról, a változásról vagy a vezetésről alkotott személyes nézeteiket játékos formában ütköztethetik. A provokatív kérdések segítségével arra ösztönzi a résztvevőket, hogy az adott témakörökhöz hozzáfűzzék személyes tapasztalataikat, élményeiket.
A játék mind a munkát, mind a személyes szituációt tekintve változatos alkalmazási lehetőségeket biztosít. A kiválasztott tematikához kapcsolódóan véleménycserét kezdeményez, gondoskodik a kölcsönös visszajelzésről, lehetőséget ad egymás alaposabb megismerésére.
Az idézetek hat témát ölelnek fel: vezetés,, kommunikáció, a dolgok értelme, változások, személyes fejlődés, kapcsolatok.
Ár:
Intervenció
Leírás:
Az Intervenció segítségével olyan problémákat tudunk kezelni, amelyek gyorsan, akár az egész céget befolyásoló gondokká tudnak nőni. Nemcsak a probléma azonosítására tanít, hanem annak koordinált és hatékony megoldására is.
Ár:
Ismerkedjünk meg!
Leírás:
A kártyajáték célja, hogy a vizualitás segítségével gyorsítsuk és színesítsük az ismerkedést. A játék 56 kártyából áll, mindegyiken egy különleges kérdés és a hozzá tartozó színes kép látható. A képek humorosak, érdekesek, és inspirálóak. A kérdésekhez kapcsolt képek mélyebb szinteket érintenek, így mozgatják meg a résztvevők fantáziáját, kreativitását, és segítenek szorosabbá fűzni a kapcsolatokat.
Ár:
Jelmátrix
Leírás:
A jelmátrix egy olyan nagy kihívást jelentő csoportfeladat, amely arra ösztönzi a résztvevőket, hogy jól szervezett kommunikációs rendszereket és folyamatokat használjanak.
Ár:
Kártyatükör
Leírás:
Hollandia legnépszerűbb tréningjátékának magyar variációja. Témája, vagyis visszajelzést adni és kapni, mind képzési programokon, mind társas összejöveteleken aktuális lehet. A Kártyatükör egy célszerűen kialakított, pozitív és negatív tulajdonságokat is tartalmazó, rendkívül rugalmasan használható kártyajáték. A hozzá kapcsolódó kézikönyv a kártyacsomaghoz kapcsolódó gyakorlatgyűjteményből, és a visszajelzés témakörének elméleti hátteréből áll.
Ár:
Könyv: 20 000 Ft + 5% Áfa
Kisiklott kommunikáció
Leírás:
A Kisiklott kommunikáció minden szervezeti szinten életszerű, magával ragadó játék, ami javítja az egyéni és csoportos kommunikációt. Felfedi, hogy milyen mély hatása van a rossz kommunikációnak, majd megtanítja, hogy milyen készségek szükségesek annak helyes mederbe tereléséhez.
A Kisiklott kommunikáció három különálló, de összefüggő modulból áll (csapatbeli és oldalirányú kommunikáció, valamint stresszhelyzetek a szervezetben), amelyeket külön-külön és egymás után is fel lehet dolgozni.
Tartalom:
Ár:
Közös Valuta
Leírás:
A játékot azzal a céllal fejlesztették ki, hogy a benne résztvevők kipróbálhassák magukat egy együttműködési versenyben, és ezzel egy időben személyközi és csoportos készségeikben is fejlődjenek. Egyszerre kell figyelmet fordítani a versenyre, a saját csapat működésére és a másik csoporttal kiépítendő kapcsolatra.
A Közös Valuta kitűnő játék a csapatmunka, a stratégiai tervezés, a vezetésfejlesztés, a nyílt kommunikáció, a konfliktuskezelés, az elvi alapon működő tárgyalás, a problémamegoldás és döntéshozatal területeinek megvilágítására. A játék második változata felhasználható továbbá a változásmenedzselési (kezelési) folyamatok kritikus kérdéseinek megbeszélésére.
Ár:
Mars mentőakció
Leírás:
Az eredeti, díjnyertes Mars mentőakció egy nagyszerű tréningjáték arra, hogy megtanuljuk, illetve elsajátítsuk a támogató vezetést. A résztvevők megtanulják, hogy a támogató vezetés miként teremti meg a bizalom, elfogadás, nyitott kommunikáció és produktivitás légkörét. Felfedezik a hagyományos és passzív vezetői stílus hátrányait, és megértik, hogy milyen fontos az egyensúly a túl sok és túl kevés vezetői kontroll között. A csoporttagok pedig saját bőrükön érzik meg az együttműködés szükségességét.
Tartalom:
Ár:
Delux verzió 1 900 000 Ft + 27% Áfa
Menekülés a dzsungelből
Leírás:
A HRDQ vásárlók kedvence, a Menekülés a dzsungelből egyszerre szórakoztató és rendkívül hatékony gyakorlat, amely tökéletesen bemutatja és megerősíti az alapvető együttműködési készségeket.
A csapatok megtapasztalják, milyen szinten állnak a csapatfejlődésben, megismerik a hatékony csapatmunkához életbevágóan szükséges készségeket, például kommunikációs, döntéshozatali, probléma- és konfliktusmegoldó készségeket. Saját tapasztalatot szereznek arról, milyen a csoportcélok tervezése, és megértik, hogy milyen hatással jár az egyéni viselkedés a csoport hatékonyságára.
Tartalom:
Igény szerint további helikoptercsomagok rendelhetők.
Ár:
Mindent bele!
Leírás:
Hogyan segíthetünk a csoportoknak értelmes küldetést, jövőképet, célokat kialakítani és megfogalmazni? Próbáljuk meg a Mindent bele gyakorlattal! Ez a gyakorlatias eszköz segít a csoportoknak megfogalmazni saját missziójukat, víziójukat és céljaikat.
A résztvevők megtanulják az értelmes küldetés, jövőkép és célkitűzés kritériumait, felfedezik, hogy a rossz szóválasztás hogyan torzíthatja el a küldetés és a jövőkép megfogalmazását. Körüljárják azokat a célokat, amelyek a legnagyobb valószínűséggel inspirálnak csúcsteljesítményre.
Tartalom:
Ár:
The Development Game
Leírás:
A játék többek között segítséget nyújt a következő kérdések megválaszolásában: Melyek a számomra fontos készségek, és milyen szinten birtoklom őket jelenleg? Hogyan tudom felmérni a készségeimet? Melyek azok a készségek, amelyekben fejlődnöm kell?
A játék segítségével megtudhatod milyen készségek állnak maximálisan a rendelkezésedre, illetve melyek azok, amelyek viszont még további fejlesztésre szorulnak.
Ár:
The Leadership Game
Leírás:
A vezetés aspektusai (75 kártya).
Ezek az aspektusok egy viselkedés, attitűd és érték összeállítást írnak le, hat téma szerint: értékek közvetítése, célok és eredmények, az emberek kezelése, vezetés, döntéshozatal, önvizsgálat.
Képek (40 kártya).
Inspiráló képekből álló sorozat a vezetés koncepcióinak megbeszélésekor segédeszközként használható.
Ár:
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
E-mail cím: