Szervezeti Diagnózis

Célja a szervezet erőforrásainak feltérképezése, a benne rejlő lehetőségek feltárása, a kihívások és az esetleges problémák beazonosítása. Gyakorlatilag egy állapotfelmérésről van szó. Ezt az ismeretet felhasználva már pontosan meghatározható, hogy a szervezet működésében hol van szükség változtatásra.

Az alábbi területeken alkalmazható:

  • szervezeti kultúra
  • szervezeti kommunikáció
  • szervezeti egységeken belüli és azok közötti együttműködés
  • szervezeti hatékonyság (folyamatok szintjén)

Alkalmazott eszközök:

  • kérdőíves felmérés
  • egyéni és/vagy csoportos interjúk
  • helyzetfeltáró elemzések
  • problématérkép készítése
  • hálózatkutatás
  • elégedettség-felmérése (dolgozói, ügyfél oldali)
  • próbavásárlás (mystery shopping)
  • műhelymunka

Referenciák

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!