ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ászf)
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a HumanTelex Consulting Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a htconsulting.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikuskereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban:Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél atovábbiakban együttesen: Felek).
Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely ahtconsulting.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogyannak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagyközreműködője által történik.Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni ahtconsulting.hu weboldalunknak, figyelmesen olvassa el az ÁltalánosSzerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybeszolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelezőérvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikusformában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza,magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatávalkapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségekenrendelkezésedre állunk!
A htconsulting.hu üzemeltetői:
Human Telex Consulting Kft. (továbbiakban HTC)
Székhely:1015 Budapest, Toldy Ferenc u. 16/c.
Cégjegyzékszám: 01-09-693587
Cég képviselője: Zala Ákos
Adószám:12583155-2-41
Bankszámlaszám:CIB Bank 10700024-25406702-51100005
Elérhetőség: info@htconsulting.hu
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elérhetősége: +36-1/214-02041.
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEKKÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A www.htconsulting.hu weboldal online oktatóanyagokat forgalmaz,üzleti tréningek szervezésével és tanácsadással foglalkozik.
1.1 A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtóleltérhetnek.
1.2 A megjelenített termékek kizárólag a weboldal online megrendelőűrlapjain keresztül rendelhetőek meg.
1.3 A tréningek és programok hozzáférése online biztosított, így extraszállítási költséggel nem kell számolni.
1.4 Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák, kivéve ahol külön fel vantüntetve az összeg+ÁFA megjelöléssel, hogy nettó árról van szó, amihezaz ÁFA összegét (27%) hozzáadódik. A rendelés leadásakor azelektronikus levélben érkező visszaigazolásban mindig a bruttó ár kerülfeltüntetésre, az adótartalom megjelölésével, kivéve ahol nincsfeltüntetve külön adótartalom.
1.5. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtottminden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely ahtconsulting.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) találhatóelektronikus áruházon (a továbbiakban: htconsulting.hu webáruház)keresztül történik.Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmiügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésbenmeghatározott Felek között jön létre. A htconsulting.hu weboldalántörténő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, azinformációs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyeskérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.
1.6. A htconsulting.hu weboldalon történő vásárlás elektronikus útonleadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározottmódon.
1.7. A htconsulting.hu webáruház szolgáltatásainak jelentős részeelérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyesszolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek,melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
1.8. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséigszabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható.Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejöttszerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja,és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
1.9. A szerződés nyelve magyar.
1.10. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseineknem veti alá magát.
1.11. Ügyfélszolgálat elérhetőségei• Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: munkanapokon 10:00-17:00-ig• E-mail: info@htconsulting.hu
2. REGISZTRÁCIÓ
2.1. A regisztrácó rendelés leadása során történik, az ott találhatóadatlap kitöltésével kerülhet sor.Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával, és a rendelés soránbepipált mezővel kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi Nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt adatkezeléshez hozzájárul.
3.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztráltÜgyféltől fogadja el, a megrendeléshez minden, az Ügyfél adatairavonatkozó mező maradéktalan kitöltése szükséges.(Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki,hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól, és a regisztráció/megrendelésmeghíúsul a hiba javításáig)A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadottrendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyébproblémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.6 Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintástkövetően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalontalálható „Kosárba rakom” gomb használatával teheti Kosarába.A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani ahttps://htconsulting.hu/kosar/oldalon van lehetőség,ahol megadhatóaz egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető(„Eltávolítás”). Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább apénztárba” feliratra kattintva a megjelenő felületen be kell jelentkezniea Weboldalra vagy regisztrálnia kell, hogy megrendelését leadhassa.Ezt követően tudja megadni a számlázási adatokat.Ha minden szükséges adatot megadott, akkor választani tud, hogyhogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét.Ha választott a fizetési módok közül, akkor a „Rendelés leadása”gombra kattintva a választott online fizetési szolgáltatón keresztül kitudja egyenlíteni a vásárlás ellenértékét, vagy megkapja a bankiátutaláshoz szükséges információkat.A rendelés leadása tehát a „Rendelés leadása” gombra kattintássaltörténik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.
4. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
4.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelésSzolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikorlehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen(pl. termék törlése a kosárból a „Eltávolítás” feliratra kattintva).
5. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG,RENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA
5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését aSzolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útjánlegkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, melyvisszaigazoló e-mail tartalmazza:-az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat(pl. számlázási és szállítási információk),-a rendelés azonosítóját,-a rendelés dátumát,-a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, atermék árát,-szállítási költséget-és a fizetendő végösszeget.Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy amegrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
5.2. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül,vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldöttrendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.
5.3. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibátvesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.
5.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül,amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, azelektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletesszabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, ésszem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és aTanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
6. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
6.1 A megrendelt terméket az Ügyfél a következő módokon fizetheti ki:PayPal-en keresztülbankkártyás fizetéssel a Stripe rendszerén keresztülközvetlen banki átutalássalA számlát a vásárlás után e-mailben küldjük ki.
6.2. Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőségetbiztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nemkonkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallumkiválasztására szolgál.Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem állmódjában vállalni.
6.4. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató azÜgyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplőhelyszínen teljesíti.
6.5. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetveátvételi lehetőségekről a htconsulting.hu oldalon tájékozódhat.
7. ELÁLLÁSI JOG
7.1 A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (11.5.)kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelttermék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkülelállhat a szerződéstől.
7.1 ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAKMENETE
7.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékáttartalmazó egyértelmű nyilatkozatát írásban köteles eljuttatni (példáulpostán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elejénfeltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölthatáridő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
7.1.2. Minden esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanulvisszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
7.1.3. Az írásban történő elállás esetén azt határidőbenérvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányulónyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi aSzolgáltatónak.
7.1.4. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát,e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve az e-mailküldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számításszempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hiteltérdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
7.1.5. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb aFogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naponbelül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyiellenszolgáltatást.
7.1.6. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetésimóddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, haFogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten ahozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólagFogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
7.1.7. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén ateljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondásijogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerűköltségeit.
8. JÓTÁLLÁS8.1. Kötelező jótállás
8.1.1.A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv ésa 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettségterheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősségalól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nemrendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
8.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel,tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha azüzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, azüzembe helyezés napja. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötöttfogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletébenfelsorolt termékekre vonatkozik.
8.1.3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek aSzolgáltatót terhelik.
8.1.4. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetbenmentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
8.1.5. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hibamiatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági ésjótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a9.1 és a 9.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenülmegilletik.
8.1.6. A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – ígykülönösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainakérvényesítését.
8.1.7. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezninem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a12.2. pontban feltüntetettek alapján.8.2. Önkéntes jótállás8.2.1. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan aWeboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást(garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnálhosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállásidőtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adottgaranciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.
9. FELELŐSSÉG
9.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültekfelhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, azinformációk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállalfelelősséget.
9.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, éselfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat soránfelmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyosgondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet,testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért valófelelősségen túlmenően.
9.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói általtanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosanfelelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékbenegyüttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
9.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket)tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezenszolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéértSzolgáltató nem vállal felelősséget.
9.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesenelérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem kötelesellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult,de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleketkeresni.
9.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy aWeboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályokrendelkezéseit is figyelembe véve jár el.
Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármelytevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, ahasználatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.10. SZERZŐI JOGOK10.1. Az oldalon található ingyenes és fizetéssel elérhető információkata szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény alapján a szerzői jog védi.A szerzőt megillető jogok a következőek:a) a többszörözés (Szjt. 18-19. §),b) a terjesztés (Szjt. 23. §),c) a nyilvános előadás (Szjt. 24-25. §),d) a nyilvánossághoz közvetítés sugárzással vagy másként (Szjt. 26-27.§),e) a sugárzott műnek az eredetihez képest más szervezetközbeiktatásával a nyilvánossághoz történő továbbközvetítése (Szjt. 28.§),f) az átdolgozás (Szjt. 29. §),g) a kiállítás (Szjt. 69. §).A szerzői joggal való bármilyen visszaélés, a vásárlás feltételeinek nemmegfelelő jogszerűtlen felhasználása esetén, vagy erre utalómagatartás/utalás/fenyegetés esetén a megvásárolt információkhozvaló hozzáférés a törvényi jogorvoslatig határozatlan időrefelfüggesztésre kerül.Az oldalon vásárolt tréningek és/vagy programokmegosztása/másoknak hozzáférés biztosítása esetén a hozzáférésszerződésszegésnek minősülő magatartás miatt megszakításra kerül.
A Szolgáltató ezután polgári peres feljelentést tesz a szerzői jogmegsértője ellen.10.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy másadathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználáscéljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása eseténengedélyezett.A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisbantörténő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel,kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetesírásbeli engedélyével lehetséges.10.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően aregisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlenrendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületénszereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármelyhasználatára, hasznosítására.A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, azehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélúmásolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetesírásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nemhasználhatók fel vagy hasznosíthatók.11. PANASZÉRVÉNYESÍTÉSILEHETŐSÉGEK11.1. PanaszügyintézésAz Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatosfogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat) Cím: 1015 Budapest, Toldy Ferenc utca 16/C
E-mail:info@htconsulting.hu
11.2 Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződésselösszefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásrakizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működőbékéltető testület illetékes.
11.3 A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós onlinevitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerűregisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében,ide kattintva.Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát afogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe:http://ec.europa.eu/odr
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködésikötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratátmegküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezséglétrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.
11.4 Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem aterületileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerintimegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettségea fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségénekfelajánlására terjed ki.
11.5 A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harmincnapon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbáintézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt aSzolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozóérdemi válaszában megindokolni.A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát aSzolgáltató köteles öt évig megőrizni.
11.6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennállófogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nemrendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva azÜgyfél számára:11.6a, Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosultpanasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmihatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt afogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.11.6b, Békéltető testület.A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségiszabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével ésteljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békésrendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltatószékhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltetőtestületnél.Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónakminősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház,lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz,rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatoskereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
• 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
• Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
• E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
• Fax: 06 (1) 488 21 86• Telefon: 06 (1) 488 21 31
12.6c, Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származókövetelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében aPolgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a PolgáriPerrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.
12. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
12.1. A htconsulting.hu webáruház Linux/PHP alapokon működőinformációs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelentkockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbióvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereketfriss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internettechnikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együttjáró hibalehetőségek elfogadását.
12.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúanmódosítani.