ügyfélélmény
Az ügyfélélmény megértése és tudatos alakítása kritikus sikertényező. Küldetésünk, hogy minél több szervezetben segítsük a profi belső és külső ügyfélszolgálat megteremtését. Ezzel előmozdítjuk az adott cég üzleti eredményességét, erősítjük presztízsét, márkaépítését, és fokozzuk a jó munkahelyi légkört.
Témakörök, amelyeket körüljárunk:
- Milyen összetevői vannak az ügyfélélménynek?
- Milyen üzeneteket kell továbbítania az ügyfelek felé?
- Milyen kommunikációs készségek, technikák kapcsolódnak az ügyfélszolgálati munkavégzéshez?
- Hogyan érdemes lecsillapítani egy ingerült ügyfelet?
- Milyen szervezeti tanulás következik a panaszokból?
- Mi a „sales-orientáció” és ez hogyan kapcsolódik az ügyfélszolgálati munkatárs tevékenységéhez?
- A belső ügyfélszolgálat milyen módon támogassa a külsőt?
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
E-mail cím: