ügyfélélmény

Az ügyfélélmény megértése és tudatos alakítása kritikus sikertényező. Küldetésünk, hogy minél több szervezetben segítsük a profi belső és külső ügyfélszolgálat megteremtését. Ezzel előmozdítjuk az adott cég üzleti eredményességét, erősítjük presztízsét, márkaépítését, és fokozzuk a jó munkahelyi légkört.

Témakörök, amelyeket körüljárunk:

  • Milyen összetevői vannak az ügyfélélménynek?
  • Milyen üzeneteket kell továbbítania az ügyfelek felé?
  • Milyen kommunikációs készségek, technikák kapcsolódnak az ügyfélszolgálati munkavégzéshez?
  • Hogyan érdemes lecsillapítani egy ingerült ügyfelet?
  • Milyen szervezeti tanulás következik a panaszokból?
  • Mi a „sales-orientáció” és ez hogyan kapcsolódik az ügyfélszolgálati munkatárs tevékenységéhez?
  • A belső ügyfélszolgálat milyen módon támogassa a külsőt?

Referenciák

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!