Testbeszéd a munkában (Az ügyfélszolgálatban dolgozóknak)
Leírás:
Az ügyfélszolgálatban dolgozók munkája alapján alakítják ki az ügyfelek a képet a szervezetről. Ezért alapvetően fontos, hogy a munkatársak kellemetlen és váratlan szituációkban is hitelesen és meggyőzően kommunikáljanak az ügyfelekkel.
Helyes testbeszéddel könnyedén meggyőzhetik az ügyfeleket arról, hogy a problémájuk megoldható, és jól kezelhetik a nehéz vásárlókat.
Helyes testbeszéddel könnyedén meggyőzhetik az ügyfeleket arról, hogy a problémájuk megoldható, és jól kezelhetik a nehéz vásárlókat.
Javasolt terület:
Kommunikációs készségfejlesztő kurzusok
Vezetőképző tanfolyamok
Ügyfélszolgálati képzési programo
Szerző:
Melrose
Videoink online bérléssel hozzáférhetők. Kérd árajánlatunkat az info@htconsulting.hu elérhetőségen erre a filmre 3 napra, 3 hónapra vagy 1 évre (vagy nevezd meg a számotokra legmegfelelőbb időszakot)!
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!