Testbeszéd a munkában (Az ügyfélszolgálatban dolgozóknak)

Leírás:

Az ügyfélszolgálatban dolgozók munkája alapján alakítják ki az ügyfelek a képet a szervezetről. Ezért alapvetően fontos, hogy a munkatársak kellemetlen és váratlan szituációkban is hitelesen és meggyőzően kommunikáljanak az ügyfelekkel.
Helyes testbeszéddel könnyedén meggyőzhetik az ügyfeleket arról, hogy a problémájuk megoldható, és jól kezelhetik a nehéz vásárlókat.

Javasolt terület:

Kommunikációs készségfejlesztő kurzusok
Vezetőképző tanfolyamok
Ügyfélszolgálati képzési programo

Szerző:

Melrose

Dvd ár:

206.000.- Ft + Áfa

Bérleti ár:

60.000.- Ft + Áfa

Referenciák

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!