Szellemprofitok

Leírás:

z a film az Into the Boardroom (kb. Az igazgatósági szobába) sorozat első része, melyet a Video Arts a nemzetközileg elismert gazdasági magazinnal, a The Economist-tal együtt készített. A sorozat célja, hogy komplex stratégiai kérdéseket egyszerű és közérthető formában „emészthetővé” tegyen vállalati felső- és középvezetők számára. A film hősét, az államigazgatásban széles kapcsolatokkal rendelkező édesapát nevezik ki, melyről fia, Péter tanulmányt készített. Péter kimutatja, hogy a jól hangzó, a vállalatot a legkedvezőbb színben feltüntető kimutatások mögött valójában gyenge üzletmenet húzódik meg. A beszélgetés rávilágít, hogy melyek azok a kulcskérdések, amelyeket meg kell vizsgálnunk egy vállalkozás üzletmenetének, egy társaság kimutatásainak tanulmányozásakor.

Szerző:

Video Arts / Economist

Videóink online bérléssel hozzáférhetők. Kérd árajánlatunkat az info@htconsulting.hu elérhetőségen erre a filmre 3 napra, 3 hónapra vagy 1 évre (vagy nevezd meg a számotokra legmegfelelőbb időszakot)!

Referenciák

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!