Panaszok

Leírás:

Az ügyfélszolgálatban dolgozók számára a legfontosabb, hogy miként lehet a panaszokat  a vevő szempontjából a legjobban kezelni.

Az alku, amit ilyenkor kötünk, a legjobb esetben mindkét fél számára elégedettséget okoz és a későbbi jó kapcsolat alapját teremti meg.

A film:

  • Azonosít olyan területeket, ahol a panasz-kezelési készségeknek fejlődni kell.
  • Részletezi az olyan tetteket és jellemzőket, amik a sikeres panaszkezeléshez vezetnek.
  • Kiemeli a szakmailag helyesen kezelt panaszok fontosságának felismerését.
  • Segít a legfontosabb módszerek megismerésében.

Szerző:

Video Arts

Dvd ár:

206.000.- Ft + Áfa

Bérleti ár:

60.000.- Ft + Áfa

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!

Referenciák

Hozd ki cégedből a legtöbbet!

Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérj tőlünk ajánlatot!

Cím
1015 Budapest
Toldy Ferenc utca 16/C.
Telefon:
+36 1 214 0224
+36 1 225 1576
+36 1 225 1528
Fax:
+36 1 202 1810