Panaszok

Leírás:

Az ügyfélszolgálatban dolgozók számára a legfontosabb, hogy miként lehet a panaszokat  a vevő szempontjából a legjobban kezelni.

Az alku, amit ilyenkor kötünk, a legjobb esetben mindkét fél számára elégedettséget okoz és a későbbi jó kapcsolat alapját teremti meg.

A film:

  • Azonosít olyan területeket, ahol a panasz-kezelési készségeknek fejlődni kell.
  • Részletezi az olyan tetteket és jellemzőket, amik a sikeres panaszkezeléshez vezetnek.
  • Kiemeli a szakmailag helyesen kezelt panaszok fontosságának felismerését.
  • Segít a legfontosabb módszerek megismerésében.

Szerző:

Video Arts

Videoink online bérléssel hozzáférhetők. Kérd árajánlatunkat az info@htconsulting.hu elérhetőségen erre a filmre 3 napra, 3 hónapra vagy 1 évre (vagy nevezd meg a számotokra legmegfelelőbb időszakot)!

Referenciák

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!