Panaszok
Leírás:
Az ügyfélszolgálatban dolgozók számára a legfontosabb, hogy miként lehet a panaszokat a vevő szempontjából a legjobban kezelni.
Az alku, amit ilyenkor kötünk, a legjobb esetben mindkét fél számára elégedettséget okoz és a későbbi jó kapcsolat alapját teremti meg.
A film:
- Azonosít olyan területeket, ahol a panasz-kezelési készségeknek fejlődni kell.
- Részletezi az olyan tetteket és jellemzőket, amik a sikeres panaszkezeléshez vezetnek.
- Kiemeli a szakmailag helyesen kezelt panaszok fontosságának felismerését.
- Segít a legfontosabb módszerek megismerésében.
Szerző:
Video Arts
Videoink online bérléssel hozzáférhetők. Kérd árajánlatunkat az info@htconsulting.hu elérhetőségen erre a filmre 3 napra, 3 hónapra vagy 1 évre (vagy nevezd meg a számotokra legmegfelelőbb időszakot)!
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!