Maga egyébként kicsoda?

Leírás:

Mindenki, aki egy szervezetben valaha is felveszi a telefont – és ez a legtöbb esetben a szervezetben szinte mindenki – abban a pillanatban, amikor kiejti a „halló”-t, a szervezet egyszemélyes képviselőjévé válik a beszélőpartner számára. Vajon milyen benyomást gyakorol az Ön csapata azokra, akik telefonon hívják cégüket? Ez a maga nemében páratlanul szellemes film – amely paródiaként is megállná a helyét -, bemutatja, hogy egy vállalat miként bosszantja fel apró hibák sorozatán keresztül olyannyira azt az üzletembert, aki éppen fontos megbízást kíván adni nekik, hogy ő elállva eredeti szándékától, úgy határoz, mással köt szerződést. A film bemutatja, a telefonhívás helyes és helytelen fogadási módjait. A filmbeli főszereplővel együtt mi is átéljük azt, amit a hívó fél érzékel a telefonáláskor. A filmből kiderül az is, hogy milyen hatással van a telefonálás az üzletmenetre, végső soron: a profitra.

Javasolt terület:

Ügyfélszolgálati szemináriumok
Telefontréningek
Értékesítéssel, titkárnői feladatokkal foglalkozó munkatársak képzési programjai

Szerző:

Training Direct

Videoink online bérléssel hozzáférhetők. Kérd árajánlatunkat az info@htconsulting.hu elérhetőségen erre a filmre 3 napra, 3 hónapra vagy 1 évre (vagy nevezd meg a számotokra legmegfelelőbb időszakot)!

Referenciák

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!