Emlékszik rám?
Leírás:
„Ha emlékszik Rám, én is fogok emlékezni Önre” – hallhatjuk a vevőtől. A film a vevő szemszögéből mutatja be, milyen a „személyes szolgáltatás”, miközben figyelmetlen eladókkal, tapintatlan viselkedéssel találkozik. A vevő nem panaszkodik, csak egyszerűen SOHA TÖBBÉ nem tér vissza az üzletbe.
A film rávilágít arra a tényre, hogy a vállalatok életben maradásához szükségük van a vevőre, akit csak udvarias, figyelmes kiszolgálással tudnak megnyerni. A CRM világszerte listavezető filmjétől joggal várható, hogy jó szolgálatot tesz a magyar vállalatok ügyfélcentrikus gondolkodásmódjának kialakításában.
A film rávilágít arra a tényre, hogy a vállalatok életben maradásához szükségük van a vevőre, akit csak udvarias, figyelmes kiszolgálással tudnak megnyerni. A CRM világszerte listavezető filmjétől joggal várható, hogy jó szolgálatot tesz a magyar vállalatok ügyfélcentrikus gondolkodásmódjának kialakításában.
Javasolt terület:
Ügyfélszolgálati kurzusok
Kiskereskedelemmel és vevőkapcsolatokkal foglalkozó programok
Szerző:
CRM
Videoink online bérléssel hozzáférhetők. Kérd árajánlatunkat az info@htconsulting.hu elérhetőségen erre a filmre 3 napra, 3 hónapra vagy 1 évre (vagy nevezd meg a számotokra legmegfelelőbb időszakot)!
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!