A belső ügyfél

Leírás:

Előfordulhatnak hibák az Önök cégénél, az ügyfélszolgálatban? Ha igen, megtörténhet, hogy ennek oka a munkatársakkal, azaz a belső ügyfelekkel kapcsolattartásban keresendő. Ha egy szervezetben mindenki belső ügyfélként kezeli kollégáit, akkor ennek pozitív hatása érezhető lesz a külső ügyfelekkel való kapcsolattartásban is. A “belső ügyfelek” elégedettségének eléréséhez szükséges lépések megtételéhez nyújt segítséget ez a minőségfejlesztési alapkoncepciót tárgyaló film.

Javasolt terület:

Átfogó minőségirányítási programok
Ügyfélszolgálati képzések, programok

Dvd ár:

206.000.- Ft + Áfa

Bérleti ár:

60.000.- Ft + Áfa

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!

Referenciák

Hozd ki cégedből a legtöbbet!

Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérj tőlünk ajánlatot!

Cím
1015 Budapest
Toldy Ferenc utca 16/C.
Telefon:
+36 1 214 0224
+36 1 225 1576
+36 1 225 1528
Fax:
+36 1 202 1810