A belső ügyfél
Leírás:
Előfordulhatnak hibák az Önök cégénél, az ügyfélszolgálatban? Ha igen, megtörténhet, hogy ennek oka a munkatársakkal, azaz a belső ügyfelekkel kapcsolattartásban keresendő. Ha egy szervezetben mindenki belső ügyfélként kezeli kollégáit, akkor ennek pozitív hatása érezhető lesz a külső ügyfelekkel való kapcsolattartásban is. A „belső ügyfelek” elégedettségének eléréséhez szükséges lépések megtételéhez nyújt segítséget ez a minőségfejlesztési alapkoncepciót tárgyaló film.
Javasolt terület:
Átfogó minőségirányítási programok
Ügyfélszolgálati képzések, programok
Videóink online bérléssel hozzáférhetők. Kérd árajánlatunkat az info@htconsulting.hu elérhetőségen erre a filmre 3 napra, 3 hónapra vagy 1 évre (vagy nevezd meg a számotokra legmegfelelőbb időszakot)!
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!