Nicsak, ki beszél?

Telefonos kommunikáció

Úgy tűnik, sok dolog változik az otthonmaradás hatására! Az ügyfeleiddel azonban továbbra is jó lenne tartani a kapcsolatot. Eddig is telefonáltál, ezután is fogsz.

Kérdés, profin teszed-e mindezt?

Mi abban támogatunk, hogy online programunkon, trénereink segítségével fejleszd telefonálási készségeid.

 Előkészítés:

  1. Írásos meghívó: fejlesztési folyamat, keretek + technika segédlet
  2. Kérdőív: önértékelés, igényfelmérés
  3. Feladat: saját tapasztalatgyűjtés megadott szempontok alapján

 1.modul: A telefonos kommunikáció sajátosságai

  • Verbalitás szerepe – Hang, stílus (hangszín, hangsúly, tempó, szünettartás)
  • A telefonálás szerkezete, az egyes lépések céljai – Üdvözlés, Tárgyalás, Lezárás-elköszönés
  • Telefonálási etikett

 2. modul: Jelenlét

  • Értő figyelem
  • Figyelem fenntartásának eszközei
  • Kérdezéstechnika

 3. modul: Ügyfélbarát viselkedés, ügyfél-elégedettség növelése

  • Ügyfél-centrikus kommunikáció – Ügyfél-tipológia, ügyfélismeret, illeszkedés az ügyfélhez
  • Nehéz helyzetek, nehéz emberek

+ Egyéni konzultáció

Módszereink: 3 órás online tréningek, kérdőív, teszt, „telefon-szimulátor”, tréningfilmek, esetmegbeszélések

Trénerek: Csák Zsolt és Kelemen Andrea senior trénerek

Résztvevői létszám: min. 4 fő, max. 8 fő

Jelentkezés, bővebb információ:
Kelemen Andrea (+36 20 964 1086, kelemen.andrea@htconsulting.hu)

Referenciák

HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!