Nicsak, ki beszél?
Telefonos kommunikáció
Úgy tűnik, sok dolog változik az otthonmaradás hatására! Az ügyfeleiddel azonban továbbra is jó lenne tartani a kapcsolatot. Eddig is telefonáltál, ezután is fogsz.
Kérdés, profin teszed-e mindezt?
Mi abban támogatunk, hogy online programunkon, trénereink segítségével fejleszd telefonálási készségeid.
Előkészítés:
- Írásos meghívó: fejlesztési folyamat, keretek + technika segédlet
- Kérdőív: önértékelés, igényfelmérés
- Feladat: saját tapasztalatgyűjtés megadott szempontok alapján
1.modul: A telefonos kommunikáció sajátosságai
- Verbalitás szerepe – Hang, stílus (hangszín, hangsúly, tempó, szünettartás)
- A telefonálás szerkezete, az egyes lépések céljai – Üdvözlés, Tárgyalás, Lezárás-elköszönés
- Telefonálási etikett
2. modul: Jelenlét
- Értő figyelem
- Figyelem fenntartásának eszközei
- Kérdezéstechnika
3. modul: Ügyfélbarát viselkedés, ügyfél-elégedettség növelése
- Ügyfél-centrikus kommunikáció – Ügyfél-tipológia, ügyfélismeret, illeszkedés az ügyfélhez
- Nehéz helyzetek, nehéz emberek
+ Egyéni konzultáció
Módszereink: 3 órás online tréningek, kérdőív, teszt, „telefon-szimulátor”, tréningfilmek, esetmegbeszélések
Trénerek: Csák Zsolt és Kelemen Andrea senior trénerek
Résztvevői létszám: min. 4 fő, max. 8 fő
Jelentkezés, bővebb információ:
Kelemen Andrea (+36 20 964 1086, kelemen.andrea@htconsulting.hu)
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
Referenciák
HOZD KI CÉGEDBŐL A LEGTÖBBET!
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÉRJ TŐLÜNK AJÁNLATOT!
E-mail cím: