Szerző: admin | 2019.október.02
Tudna nekem segíteni? Leírás: Sokszor hallhatjuk azt a kérdést, hogy “Segíthetek?” amikor betérünk egy üzletbe. És sokszor hallhatjuk válaszként: “Köszönöm, csak nézelődöm!” Ezzel máris el van vágva az eladás lehetősége.A “Tudna nekem...
Szerző: admin | 2019.október.02
Testbeszéd a munkában (Az ügyfélszolgálatban dolgozóknak) Leírás: Az ügyfélszolgálatban dolgozók munkája alapján alakítják ki az ügyfelek a képet a szervezetről. Ezért alapvetően fontos, hogy a munkatársak kellemetlen és váratlan szituációkban is hitelesen és...
Szerző: admin | 2019.október.02
Problémás Ügyfelek Leírás: A videó valós helyszíneken, színes karakterekkel és gyakran előforduló szituációkon keresztül mutatja be, hogy milyen könnyű egy problémás ügyfelet felbőszíteni, frusztrálni, illetve azt a helyes viselkedési módot is, ami a teljes...
Szerző: admin | 2019.október.02
Panaszok Leírás: Az ügyfélszolgálatban dolgozók számára a legfontosabb, hogy miként lehet a panaszokat a vevő szempontjából a legjobban kezelni. Az alku, amit ilyenkor kötünk, a legjobb esetben mindkét fél számára elégedettséget okoz és a későbbi jó kapcsolat alapját...
Szerző: admin | 2019.október.02
Maga egyébként kicsoda? Leírás: Mindenki, aki egy szervezetben valaha is felveszi a telefont – és ez a legtöbb esetben a szervezetben szinte mindenki – abban a pillanatban, amikor kiejti a “halló”-t, a szervezet egyszemélyes képviselőjévé válik...