Michelin-csillagos tréningek, avagy mitől lesz egy fejlesztés kiváló?

Senior trénerünk, Zöldi Zsófia előadása a 2019. március 21-i Tréning Kerekasztal Konferencián.

Michelin-csillagos tréningek, avagy mitől lesz egy fejlesztés kiváló? A Michelin-csillag elnyeréséhez az éttermeknek öt kategóriában kell kiváló értékelést kapniuk. Ha egy étterem megkapja ezt a címet, a minőségi gasztronómia szimbólumává, értelmezésünk szerint a legjobb étteremmé válik.

Manapság igencsak fontos kérdés a tréningek megrendelőinek is, hogy kiváló készségfejlesztő tréningeket adjanak a szervezetüknek. Nem egyszerű a döntés. Mit tesz különbséget a jó és a kiváló tréningek között? Mi tesz kiválóvá egy tréninget? Hogyan befolyásolná a tréningek minőséget, ha lenne, egy Michelin-csillaghoz hasonló védjegy?