Megérkezett az essentials e-learning!

A szervezetek innovációs problémái nem szektorspecifikusak

A londoni Video Arts által kidolgozott termék a népszerű Essentials család részét képzi, ennek megfelelően minden témánál egy-egy rövid, humoros kisfilm indítja el a gondolatmenetet. A frappáns, vizuális tartalomrésznek köszönhetően emlékezetesebbé válik az elméleti tartalom, ami megkönnyíti a hétköznapi helyzetekben való alkalmazást is

A filmekhez hasonlóan, az e-learning kurzusok is 4 fő témában elérhetőek:

  • Munkahelyi készségek,
  • Menedzsment készségek,
  • Ügyfélszolgálati készségek és
  • Leadership készségek

Minden kurzus több kisebb leckéből tevődik össze, a leckék pedig egy kisfilmből, rövid elméleti bevezetőből, gondolkodtató, illetve tesztkérdésekből épülnek fel. Ez egyrészt lehetővé teszi, hogy bármikor megszakítsuk a folyamatot, és később folytassuk onnan, ahol abbahagytuk; másrészt pedig nyomon követhetővé teszi a tanulási folyamatot, illetve ez a felépítés lehetővé teszi a megszerzett tudás ellenőrzését is.

A felhasználói élményt a HTML fájl dizájn is támogatja, mely által a kurzusok minden típusú eszközön jól mutatnak – legyen az laptop, tablet, vagy telefon!

A kisfilmek angol nyelven magyar felirattal tekinthetők meg.

Az Essentials e-learning kurzusok jelenleg az alábbi témakörökben érhetők el:

MANAGEMENT ESSENTIALS

eLearning Course Videos
Advising the customer Knowing your stuff
Showing them the benefits
Finding out what they want
Getting into their head
After sales Company and product loyalty
Team and customer loyalty
Communicating effectively Using your voice effectively
Questioning techniques (part 1)
Questioning techniques (part 2)
Customer types Mr Chatty
Mr Rude
Mrs Arrogant
Mrs Picky
Customers on the phone Agreeing actions
Controlling the call
First impressions on the phone
First impressions A human touch
Dropping your emotional baggage
How not to approach people
STANCE
Online customers Email and web chat
Social media and the customer
Social media and you
Service for sales Discovering their needs
Storytelling
Dealing with objections
The power of behaviour Behaviour breeds behaviour
Behaviour can help or hinder
Choosing your behaviour
When things go wrong Asking the right questions
Getting to a solution
Listening to the customer

LEADERSHIP ESSENTIALS

Mindezek pedig nem szektorspecifikus problémák – derült ki több esettanulmányból is. Hiszen az innovációs kultúra, az ötletekre nyitott szervezet megteremtése kapcsán éppúgy nehézségekkel néz szembe a Miskolci Egyetem, mint a vasúti fékrendszerekkel foglalkozó Knorr-Bremse vállalat, vagy akár az Orange Romania mobilszolgáltató cég. Igaz, a végeredmény más lesz – van, ahol konkrét termékfejlesztések születnek, máshol a szolgáltatások vagy a hr-rendszer újul meg –, de az oda vezető innovációs út nagyon hasonló téglákkal van kikövezve.